Titulinis Biblioteka „Lietuva gali" (2009-2010 m.)


„Lietuva gali" (2009-2010 m.)

Tema: „Lietuva gali" (2009-2010 m.)
„Lietuva gali"
 
Smunkanti ekonomika, nauji mokesčiai, mažėjantys pardavimai, bankrutuojantys klientai veikia kiekvieną verslą. Įmonių vadovai susiduria su kitokiais iššūkiais. Ką daryti, kad verslas išliktų ir augtų? Laida „Lietuva gali" yra didžiausio Lietuvoje SEB banko įgyvendinamos verslumo skatinimo iniciatyvos „SEB verslo menas" dalis.
 
Projektas „Lietuva gali“ ragino keistis ir išlikti. Laida ieškojo smulkių ir vidutinių įmonių, kurios dėl ekonomikos nuosmukio patyrė sunkumų, tačiau turėjo noro nepasiduoti. Joms patarimų ir savo laiko negailėjo žinomi Lietuvos verslininkai, įvairių sričių ekspertai.
 
Tęstinės daugiametės iniciatyvos „SEB verslo menas" tikslas buvo pasitelkiant verslo ir akademinės bendruomenės patirtį skatinti Lietuvos gyventojų verslumą, dalintis žiniomis bei sėkmingo verslo patirtimi, kurti verslo idėjoms palankias sąlygas. Nuo 2009 m. rugsėjo startavusioje naujoje Lietuvos televizijos laidoje „Lietuva gali" didžiausią sėkmingo verslo patirtį turintys šalies verslininkai ir specialistai savo žiniomis ir patarimais padėjo bendrovėms, kurios šiandien balansuoja ant išlikimo ribos. Laidos rengėjai su Rasa Jakilaitiene priešaky ieškojo smulkių ir vidutinių įmonių, kurios dėl ekonomikos nuosmukio patyrė didelių sunkumų, tačiau nenuleido rankų ir stengėsi išnaudoti visas įmanomas galimybes juos įveikti.
 
Projekto truko 20 savaičių, buvo ištransliuota 15 laidų, prakonsultuota 13 įmonių. Kiekvieną antradienį per LTV, 18.45 val. Laidoje dalyvavo trylika įmonių iš visos Lietuvos: dvi medienos perdirbimo įmonės, dvi maitinimo ir apgyvendinimo paslaugas teikiančios įmonės, mažmenine ir didmenine prekyba besiverčiančios įmonės, statybų verslo atstovės, ir pan.
 
Savo patirtimi ir patarimais dalinosi Ignas Staškevičius, Antanas Zabulis, Robertas Dargis, Aurelijus Rusteika, Ramūnas Karbauskis, Kristupas Baublys, Paulius Senūta ir kiti. Laidoje dalyvavę ekspertai beveik visoms laidoje dalyvavusioms įmonėms patarė atidžiau planuoti biudžetą, peržiūrėti atskirų sektorių pelningumą, o taip pat stiprinti rinkodarą, aktyviau ieškoti pirkėjų ir pasisamdyti gerą pardavimų vadovą.
 
Daugiau informacijos: